loading...
business
business247 بازدید : 38 سه شنبه 07 شهریور 1396 نظرات (0)

دستگاه لیزر

دستگاه لیزر حکاکی

دستگاه لیزر برش

چرا پارت لیزر؟

 

چرا خرید دستگاه لیزر از پارت لیزر

زیرا پارت لیزر یکی از بهترینهاست

چراکه پارت لیزر به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش انواع دستگاه لیزر در زمینه ی فروش انواع دستگاه لیزر صنعتی ، قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات دستگاه لیزر و ارائه ی خدمات لیزری با سابقه ی درخشان در خدمت رسانی به کلیه ی مشتریان خود آماده می باشد. در زیر به اختصار به معرفی دستگاه ها و قطعات ارئه شده در شرکت پارت لیزر می پردازیم.

دستگاه های لیزری در شرکت پارت لیزر :

۱- دستگاه لیزر برش حکاکی غیر فلز : این دستگاه یک تکنولوژی بروز با برش مواد غیر فلزی مانند چوب، چرم ،پلاستیک و… می­باشد. با دو برند دستگاه لیزر برش حکاکی غیر فلز SF ودستگاه لیزر برش حکاکی غیر فلزGW  قابل عرضه می باشد. (۹۰*۶۰ SF – ۶۰*۴۰ SF – ۴۰*۴۰ SF – 90 *130  SF  –  ۱۳۰ * ۲۶۰  SF – ۱۸۰* ۱۳۰  SF-  ۲۰۰۰*۳۰۰۰ SF ) 90*130 GW  – ۲۵۰* ۱۳۰ GW )

۲- دستگاه لیزر برش فلز : برش لیزری فلز یک تکنولوژی است که با استفاده از لیزر برای برش مواد فلزی ، و به طور معمول برای تولید برنامه های کاربردی صنعتی استفاده می شود است. انواع دستگاه لیزر برش مانند دستگاه لیزر فایبربرش فلز (GW-3015G) ومدل (GW-1325)، دستگاه فایبر برش طلا (GW0640) دستگاه لیزر برش (۳۰۰W . ۵۰۰W – ۷۰۰W  ( ۲۰۰۰W -1000W

۳- دستگاه برش لیزر برش فلز و غیرفلز : این دستگاه قادر به برش لیزری مواد فلزی و غیر فلزی ازقبیل : ورق اکریلیک، تخته چوب ، چرم ، خز ، پارچه و شیشه ، کاغذ  ورق پلاستیکی ( پلکسی ) ، استیل ضد زنگ ، ورق های فلزی دیگر می­باشد این دستگاه  در ابعاد ۱۳۰۰ * ۲۵۰۰ در مدل دستگاه برش لیزربرش فلز و غیرفلز W عرضه میشود.

۴-  دستگاه لیزر مارکینگ : این دستگاه بطور دقیق و با ظرافت بسیار بالا می تواند کلیه مارک ها را روی کلیه موادهای فلزی و غیر فلزی حک کند.(دستگاه مارکینگ لیزر فایبر در که در توان­های مختلف شامل: لیزر فایبر ۵۰W – ۳۰W – ۲۰W  )( دستگاه لیزر CO2 که به دو صورت دستگاه ۶۰W مدل G  – دستگاه لیزر CO2 مدل CMT )

۵- دستگاه لیزر جوش فلز : این دستگاه جوش لیزر قادر است با عملکرد و دقت بالا صفحات فلزی را بصورت مستقیم و یا بصورت کماندار بهم جوش بدهد این دستگاه در دو توان۱۵۰w -300W عرضه می­گردد.

قطعات دستگاه لیزر قابل عرضه توسط شرکت پارت لیزر

۱- ریل دستگاه لیزر: ریل­ها شامل تخت ، سریع، واگنی و…

۲- درایور دستگاه لیزر  : وظیفه تنظیم دور موتوردستگاه لیزر را برای حرکت دارد

۳ – تیوپ دستگاه لیزر : قطعه ای فلزی یا شیشه ای شبیه لامپ با طول بلند حاوی گاز CO2 جهت حرکت الکترون ها از قطب کاتد به آند با ولتاژ ۲۰۰۰۰ ولت می باشد که یک سر آن دارای لنز و سر دیگر مسدود است و از سمتی که لنز دارد اشعه خارج می شود و توسط آب یا جریان هوا خنک می شود.در صحبت عامیانه و روزمره به آن تیوپ لیزر نیز گفته می شود و با دو برند ERF و RECI عرضه می­گردد

۴- آینه دستگاه لیزر : آینه لیزر به عنوان انتقال دهنده خروجی دستگاه لیزر استفاده می شود و در انواع سیلیکونی و فلزی موجود می باشد.

۵- چیلردستگاه لیزر : چیلر وسیله ای است جهت خنک سازی آب در دستگاه لیزر و CNC . چیلر لیزر دارای توان های متفاوتی می باشد

۶ – لنز دستگاه لیزر :متمرکز کردن پرتوهای لیزر روی سطح کار را انجام می دهد که در دو نوع برش و حکاکی با فاصله کانونی مختلف و قطرهای مختلف موجود می باشد. لنز ها در لیزر دارای انواعی به شرح زیر می باشند :لنز طلایی دستگاه لیزر و لنز نقره ای لیزر و لنز جیوه ای دستگاه لیزری و …

۷– های ولتاژ  مکانیکال دستگاه لیزر : تولید جریان در تیوب مهمترین بخش در دستگاه لیزر می­باشد و با ولتاژهای مختلف ارائه می­گردد.

۸ – مادربرد دستگاه لیزر : مادربرد یا برد MPC ،قطعه الکترونیکی است که مسئول فرمان دادن و کنترل نرم افزار دستگاه لیزر ، موتورهای لیزر ، درایوهای دستگاه لیزر ، LCD و پاور لیزر میباشد.

۹- تیغه شمشیری دستگاه لیزر تیغه های رو میزی دستگاه لیزر در طول حداکثر ۴ متر و عرض ۸ میلیمتر و جنس آلمینیوم آنادایز و با مقاومت بالا می باشد .

((ما بهترین محصولات و قطعات رادر کمترین زمان و خدمات با پشتیبانی مناسب به شما ارائه می دهیم))

پارت لیزر بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی در صنعت لیزرشما را به پیوستن به جمعیت بزرگ پارت لیزری ها فرامیخواند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 2,488
  • بازدید کلی : 7,439